پیچ رولپلاک نما -تهران راپل

۹ بازديد

پیچ رولپلاک نما چیست؟

 

قیمت انجام پیچ رولپلاک نما در کرج

 

گروه آقای احمدوند تهران راپل یکی از باسابقه ترین ها در صنعت پیچ رولپلاک نما می باشد.باسابقه بالای ۱۰سال واستفاده از لوازم وتجهیزات حرفه ای می توان یکی از ده نفر برتر درتهران و کرج نام برد. شماره تماس ۰۹۱۲۳۶۱۸۰۶۶   یکی از استفاده های پیچ رولپلاک نما برای استحکام نما و سنگ نماهای ساختمان ها بود. پیچ و رولپلاک سنگ نما علاوه بر زیبا تر شدن نما ساختمان ، مانع از افتادن سنگ روی اتومبیل ها شده و کم شدن خسارات مالی حادثه میشود.

 

مراحل کلی پیچ و رولپلاک نما :

 

در هر ۵۰ سانتی متر از نمای ساختمان نصب می شود.

اگر عرض نما کمتر از ۵۰ سانتی متر باشد برروی پیچ و رولپلاک نما هر یک از پلاک ها دوپیچ زده می شود.

برای ثابت نگه داشتن نما های سنگی که عرض آنها باریک تر از ۱۰سانتی متر باشد.

 ابتدا توسط یک دریل معمولی سنگ را سوراخ می کنند. زمانی که به بتن زیر سنگ رسیدند توسط یک دریل چکشی با دقت بالا بتن را سوارخ کرده و سنگ را توسط پیچ و رولپلاک نما محکم می کنند. توسط بتونه ای همرنگ سنگ نمای ساختمان روی تمامی پیچ و  رولپلاک نما می زنند تا روی زیبای ظاهری ساختمان تاثیر منفی نگذارد.

روش استفاده از آن با داربست و بدون داربست استیکی از کارها و مشاغل سختی که خیلی کاربرد دارد پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان بدون داربست با طناب است.اینکه چرا سنگ نماها به پیچ رولپلاک احتیاج دارند یا چرا نباید داربست استفاده کرد درحالی که ایمنی بیشتری را برای تکنسین ها در بر دارد در صفحه مربوط به پیچ و رولپلاک به صورت کامل در همین سایت شرح داده شده اند.چه تجهیزاتی لازم است و چه کارهایی باید پیش از انجام پیچ رولپلاک سنگ نما انجام شود در آن صفحه توضیح داده شده است .

 

ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

 

برای اجرای کار با طناب به دو گروه ابزار نیاز است، یکی ابزار تخصصی کار در ارتفاع با طناب و دیگری ابزار و تجهیزات مناسب اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما .

ابزار اصلی کار در ارتفاع شامل هارنس(جلیقه نگهدارنده)، طناب، ابزار فرود و ابزار حمایت می باشد که بایستی سلامت همه ی آنها قبل از شروع به کار بررسی شود .

لازم است بدانید که اگر مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تمامی موارد ایمنی کار در ارتفاع را رعایت نماید موضوع نگران کننده ای در حین انجام کار پیش نخواهد آمد .

 

چه نوع پیچی برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مناسب است؟

 

ابزار عمومی اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان هم شامل دریل، پیچ بند، چکش، پیچ و رولپلاک سنگ نما است که نکته ی حائز اهمیت در خصوص جنس و سایز پیچ ها می باشد .

پیچ هایی با جنس و کیفیت متفاوتی در بازار موجود است که برای اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما از پیچ های روکش گالوانیزه مرغوب استفاده می شود . این پیچ ها علاوه بر مقاومت کافی در برابر نیروهای برشی، در برابر رطوبت و زنگ زدگی نیز مقاومت بالایی دارند . سایز پیچ های استفاده شده نیز برای سنگ های معمول، ۶ یا ۷ سانتی متری می باشد .

در خصوص رولپلاک هم اصولا از رولپلاک های ساده با سایزی کمتر از پیچ انتخابی استفاده می شود مگر در صورتی که پشت سنگ نما خالی بوده که در اینصورت باید از رولپلاک های پروانه ای برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده کرد .

 

پیچ و رولپلاک سرامیک نما

 

سرامیک به علت ضخامت پایین در برابر سوراخ شدن توسط دریل مقاومت کافی ندارد و در صورت اصابت دریل خرد می شود . به همین دلیل برای اجرای پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان، سوراخ ها روی بند سرامیک ها ایجاد می شود .

برای ایجاد سطح اتکا مناسب بین پیچ و سرامیک نیز از واشر استفاده می شود . در پایان نیز می توان واشر ها و پیچ ها را توسط رنگ روغنی مشابه رنگ نمای ساختمان پوشاند .

 

 

انواع پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران 

 

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران، می توان گفت مورد توجه است، استفاده از انواع مختلف پیچ و رولپلاک نما در تهران و همچنین در نظر گرفتن جنس ملاتی است که در پشت کار انجام می شود. چرا که برخی از رول پلاک ها مناسب برای استفاده در ملات خشک و برخی دیگر مناسب برای استفاده در ملات تر هستند. هدف از ملات تر ملاتی می باشد که در زمان انجام کار، قصد داریم رولپلاک را در آن نصب کنیم و هدف از ملات خشک این است که بعد از اینکه ملات کاملا خشک شد اقدام به نصب رولپلاک شود. بعد از اینکه همه جوانب در نظر گرفته شد، باید اقدام به خرید و تهیه و استفاده از رولپلاک شود. رولپلاک هایی که معمولا در نماسازی از آنها استفاده میشود در انواع مختلف می باشد که به آنها اشاره خواهیم داشت.



منبع:www.tehranrappel.com

خدمات کار درارتفاع-تهران راپل

۸ بازديد

کار در ارتفاع

 

کار در ارتفاع ساختمان ها

 

کار در ارتفاع چیست ؟

 

کار در ارتفاع، شغل یا خدماتی است که با توجه به ساخت و سازهای سال های اخیر جایگاه ویژه ای یافته است. خلا این شغل از زمان پیدایش برج های بسیار بلند و ساختمان هایی با ارتفاع بلند خود را نشان داده است. بنا بر آئین نامه ایمنی کار در ارتفاع هر کار یا فعالیتی که موقعیت انجام آن در ارتفاع بیش از یک و دو دهم متر نسبت به سطح مبنا انجام شود مشمول قوانین کار در ارتفاع میباشد.

مسائلی که پس از ساخت و سازهای این برج های بلند پیش آمد، نظیر باز سازی ها، تمیز کاری ها و … سبب شد که این مشاغل با تمام سختی ها به جرگه مشاغل دیگر بپیوندد.

به عنوان مثال برج بلند و معروف خلیفه در دبی، همیشه این سوال مطرح می شد که این برج به این ارتفاع چطور نگهداری می شود؟

این آسمان خراش در ابتدا با ۷۳ طبقه به صورت مجموعه مسکونلی ساخته شد اما بعدها تغییرات بسیاری در آن پدید آمد.

این آسمان خراش بنا به گفته ای شامل ۲۴۳۴۸  قطعه شیشه میباشد.

حال فرض کنید این شیشه ها در آن ارتفاع چطور باید تمیز شوند و یا اگر مشکلی در ساخت پیش بیاید که در طول گذشت زمان پیش می آید چطور باید این مشکلات را در آن ارتفاع حل کرد.

جواب این سوال در بخش های مختلف کار در ارتفاع تعریف می شود.

انواع کار در ارتفاع

 

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نماشویی رنگ آمیزی ساختمان نانو تکنولوژی کنیتکس سیمان کاری آب بندی نمای ساختمان و شیشه های پنجره ها نقاشی ساختمان پرکردن درزهای سیمانی و ترک نما کفسابی – سنگ سابی … هر کدام از این خدمات در بخش خود بطور کامل شرح داده خواهند شد.

راه های ایمنی اجرای کاردر ارتفاع

 

سامانه محدود کننده

در این حالت از نرده حفاظتی و مواردی از این قبیل، کمربند حمایل بند و … جهت جلوگیری از سقوط فرد استفاده می شود.

سامانه متوقف کننده

ایجاد شرایط و استفاده از تجهیزاتی که در صورت پیش آمدن رخداد سقوط، از صدمات و جراحات وارده جلوگیری به عمل آمده و آسیب های کمتری را شامل شود.

طناب

طناب دسترسی و طناب پشتیبان عمل ، برای همین می گوییم که این کار باید با تجهیزات مناسب انجام شود. فاصله ایمن ، کمربند ایمنی، انواع طناب و تسمه ، هارنس ، کارابین، طناب تکیه گاهی، عملیاتی و ایمنی، دینامیک و … از جمله مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

 

ایمنی کار در ارتفاع

 

باید خطر سقوط افراد در موقع انجام کار به حداقل برسد. ( این کار نیاز به تجربه خیلی زیاد روش ها و تجهیزات مناسب، دارد) پیش از شروع به کار، تکنسین ها و کارگران از لحاظ روحی باید فاکتورهای لازم را داشته باشند. هوای خطوط برق و … را داشته باشند. رعد برق های شدید بادهای تند و .. باید در نظر گرفته شوند. نور کافی در زمان مه و گرد و غبار و برف و باران وجود داشته باشد. موارد نام برده شده در این سایت تعریف خواهند شد و هیچ جای شک و شبه ای برای شما باقی نخواهد ماند.

 

اجرای کار در ارتفاع

 

جهت کسب اطلاعات در مورد اجرای انواع پروژه ها و … با ما تماس بگیرید. کار درارتفاع با طناب بدون داربست برای جلوگیری از ریزش سنگ نما باید پیشگیری شود و این کار مربوط به تکنسین های آموزش دیده ای است که  کار درارتفاع را با طناب و بدون داربست به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. اگر جایی وجود داشته باشد ( که دارد) که دسترسی به آن مشکل بوده و یا حتی ممکن نیست باید از کار در ارتفاع استفاده کرد. یکی از روش های کار در ارتفاع کلایمر است که با توجه به سنگینی باری که روی ساختمان می افتد خطرناک است و ریسک زیادی دارد. اما با طناب بدون داربست یکی از بهترین روش هاست.

 





منبع:https://tehranrappel.com/

وکیوم کولرگازی

۹ بازديد

وکیوم کولر گازی

 

آموزش وکیوم کولرگازی

 

وکیوم چیست؟


 

می دانستیم که رطوبت، دشمن اصلی سیستم تبرید است .

وکیوم پمپ دستگاه می باشد که وظیفه مهم آن خارج کردن رطوبت و  خارج کردن هوا و گازهای غیر قابل تقطیر از سیستم می باشد.
اما بیشتر سرویس کاران به خارج کردن هوا بیشتر فکرمی کنند تا خارج کردن رطوبت از سیستم!

برای همین به جای استفاده از وکیوم پمپ از کمپرسور برای وکیوم کردن دستگاه استفاده می نمایند!پس از تکنیسین حتما بخاهید که وکیوم را بدرستی انجام دهد.

 منبع:https://www.roshantamir.ir/

چرا باید کولر گازی را وکیوم کنیم؟

 

بخاطردلایل زیر وکیوم کولرگازی حتمی می باشد:

1- حداکثر وکیوم تولید شده توسط کمپرسور 20inch می باشد و محدوده رطوبت گیری سیستم وکیوم پمپ 30inch است که کمپرسور قادر به رسیدن به این محدوده نمی باشد اما وکیوم می تواند به محدوده رطوبت گیری کمپرسور برسد.

2- استفاده از کمپرسور برای وکیوم کردن سیستم باعث گرم شدن کمپرسور سیستم می شود و بسیار خطرناک می باشد.

وکیوم کولرگازی

علل برفک زدن کولرگازی چیست؟

۹ بازديد

برفک زدن کولر گازی

 

یخ زدن کولر گازی

 

علت برفک زدن لوله مکش درکولرگازی چیست ؟

 

وقتی لوله مکش کولرگازی برفک میزنید بیشترافراد فکرمیکنند گاز دستگاه کولرگازی کم شده است ولی اینطور نیست!

 

اگر طبق دفترچه وکاتالوگ دستگاه ؛ دستگاه را نصب کنید معمولا یونیت خارجی باید پایین تراز یونیت داخلی نصب شود چون در داخل کمپرسور مقداری روغن هست و اگر یونیت بیرونی را بالاتر از یونیت داخل نصب نمایید واز تله روغن استفاده نکنید مقداری از روغن کمپرسور به داخل پنل وارد می شود که باعث مسدودشدن لوله موئین و سیکل میشود.

و مسدود شدن لوله مکش هم به کمپرسور دستگاه فشار می آورد وهم دستگاه توانایی برودت و سرما دهی خوبی را نخواهد داشت.

 

یخ زدن پنل کولرگازی

 

یخ زدن کندانسور کولر گازی

 

یخ در واحد پنل داخلی یا همان اواپراتور کولر گازی ظاهر می‌شود، چرا این اتفاق می‌افتد؟ در حال تابستانه تشکیل یخ در پنل داخلی چند دلیل می‌تواند داشته باشد:

 

۱: کمبود گاز (مبرد)

 

اگر کویل‌های پنل داخلی کولر گازی (رادیاتور داخلی) فقط در یک نقطه‌ی خاصی مانند ابتدای اواپراتور یخ می‌زند، ممکن است گاز (مبرد) کم شده باشد و باید کولر گازی شارژ گاز شود عجله نکنید اگر گاز در کولر گازی کم شده حتما نشتی وجود دارد این یک مشکل جدی است باید قبل از شارژ گاز مجدد توسط یک تعمیرکار حرفه ای‌کولر گازی نشتی پیدا شود.

 

۲: انسداد جزئی در مدار گردش گاز

 

مسدود شدن و کیپی جزئی در مسیر گردش گاز نیز می‌تواند فشار گاز (مبرد) را پایین بیاورد و عملکرد مانند کمبود گاز می‌شود و همان‌گونه باعث یخ زدن پنل داخلی کولر گازی می‌شود برای رفع این مشکل باید گاز کولر گازی خالی شود و مدار داخلی گردش گاز توسط یک تعمیرکار کولر گازی شسستشو شود و مجدد شارژ گاز شود



مرکز تعمیرات کولرگازی درتهران

۸ بازديد

تعمیرکولرگازی درتهران 

کاهش مصرف برق کولر گازی و اسپلیت

 

از آن جا که امروزه کولر های آبی کفاف خنک کردن منازل را نمی‌دهند بیشترمردم تمایل شدیدی به خرید کولر های گازی پیدا کرده اند. یکی از عواملی که آن ها را در انجام این عمل یعنی خرید کولر گازی مردد می‌کند قبض های سنگین برق می‌باشد. معمولا مصرف بالای برق در کولر های گازی از مهم ترین عواملی است که افراد را از خرید آن منع می‌کند ولی خوشبختانه دیگر اکنون با وجود کولر های اینورتر دار و راهکار هایی که ما در این مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم این مشکل تا حد زیادی قابل برطرف شدن می‌باشد.

 

کم کردن مصرف برق کولرگازی:

 

برای کاهش مصرف برق کولرگازی نکات زیر را رعایت کنید.

 

۱_در ابتدا سعی کنید کولرگازی متناسب با مساحت,شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب کنید.

۲_سعی داشته باشید برای نصب از تکنسین های مجرب و ماهر استفاده کنید.

۳_حدالامکان از لوله کشی با طول کمتر در نصب کولرگازی استفاده شود

۴_از اجرای عایق کاری مناسب در کولرگازی استفاده شود.

۵_حدالامکان یونیت خارجی (کندانسور ) در سایه و محیط خنک نصب شود.

۶_برای خط برق تغذیه(مدار قدرت) از کابل استاندارد استفاده شود.

۷_سعی کنید محیط داخل نسبت ب محیط خارجی عایقکاری اصولی و صحیح شود.

۸_تنظیم دمای ترموستات کولرگازی بصورت صحیح و اصولی انجام شود.
سرما(23°) گرما (26°)

سرویس کولرگازی درتهران

کاهش مصرف برق کولر گازی و اسپلیت

فروش انواع کولرگازی

راه کاهش مصرف برق کولر گازی

 

برچسب انرژی و اینورتر:

 

در هنگام خرید کولر گازی توجه داشته باشید که محصول دارای اینورتر باشد شاید بتوان این مورد را رکن اصلی کاهش مصرف برق کولر گازی و همچنین استهلاک کمتر آن به دلیل تنظیم دور موتور دانست و در مرحله بعد به برچسب انرژی دقت فرمایید که A یا B  باشد معمولا دستگاه های دارای اینورتر با برچسب A یا B میباشند و سپس بررسی EER که نسبت راندمان انرژی میباشد از این معیار میتوان فهمید کولر گازی مورد نظر، چه مقدار انرژی الکتریکی را به سرما تبدیل میکند.

گرید A  برای EER عدد 3.2 میباشد که بالاترین گرید آن است
گرید G برای ERR کمتر از 2.20 که پایین ترین گرید آن است
هرچقدر عدد EER بیشتر باشد راندمان آن بالاتر است
حتما یه EER دستگاه توجه فرمایید ممکن است شما دستگاهی با ظرفیت 30000
خریداری کرده اید ولی باید بیشتر کار کند که محیط شما را خنک کند.

منبع:https://www.roshantamir.ir/