کانال پیش عایق

۴ بازديد

کانال پیش عایق در تهران چیست؟

کانال‌ پیش عایق‌ در تهران پاسخ‌ روشنی به چالش‌های پیش روی در صنعت ارائه می‌دهد و به تیم‌های پروژه اجازه می‌دهد تا به نصب‌ سریع‌تر با نیاز به نیروی کار کمتر و سازگاری بیشتر دست یابند. در عین حال، طراحی بسیار ضد هوا و عایق آن‌ها می‌تواند صرفه‌جویی طولانی‌مدت در مصرف انرژی را برای ساکنان ساختمان فراهم کند و در عین حال به طور بالقوه انتشار کربن عملیاتی را کاهش دهد.

کانال های پانل پیش عایق شده در تهران را می توان در هر نوع پروژه ای استفاده کرد: دفاتر، صنایع، مراکز تجاری، فرودگاه ها، بیمارستان ها، اتاق های تمیز، آزمایشگاه ها، ساختمان های عمومی، هتل ها، اتاق های قرنطینه، اتاق های ایزوله و غیره.شرکت پویا تجهیزسیستم نیوساد با سالها تجربه در زمینه ساخت کانال پیش عایق در تهران در خدمت شماعزیزان می باشد.

این پانل از فوم سلول بسته پلی اورتان با روکش آلومینیومی برجسته در دو طرف استفاده می کند. بکارگیری رویه های دقیق برای ساخت پنل، اجرای کانال کشی با هر شکل و ابعادی را طبق استانداردهای  گرمایش، برودت و تهویه مطبوع  ممکن می سازد.

 

کانال پیش عایق پلی اورتان (پلی یورتان) در تهران پانل کانال عایق شده با فوم PU با فویل آلومینیومی برای سیستم کانال تهویه مطبوع مرکزی استفاده می شود. صرفه جویی در انرژی و دوستدار محیط زیست است. روز به روز در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا کرده بود.کانال پیش عایق پلی اورتان یا پلی یوررتان نوعی ماده از پیش عایق شده است که از فوم عایق پلی یورتان (PU) و فویل آلومینیوم / ورق آهن گالوانیزه در دو طرف تشکیل شده است. لایه بیرونی کانال هوا پلی اورتان تهران از صفحه آلومینیومی نازک با خلوص بالا و لایه میانی از فوم پلی یورتان سفت و مقاوم در برابر شعله ساخته شده است که دارای استحکام بالا، ضد شعله سطح B1 و ضد حریق، ضد آب و ضد رطوبت، بدون آلودگی و عملکرد پایدار.

 

در مقایسه با کانال‌کشی سنتی آهن گالوانیزه (فلز فولادی)، پانل کانال پیش‌عایق فوم PU با فویل آلومینیومی دارای عملکرد بالا، وزن سبک و سیستم قوی است که تنها به یک فرآیند نصب نیاز دارد. این به طور گسترده ای در سیستم های تهویه واحدهای تهویه مطبوع مرکزی در بیمارستان، هتل، بازار، سوپرمارکت، مهمانخانه، فرودگاه، استادیوم، کارگاه، فروشگاه مواد غذایی، پروژه خالص و غیره استفاده می شود.

کانال گالوانیزه تهران

کانال گالوانیزه تهران چیست؟ برای پاسخ به اینکه کانال گالوانیزه در تهران چیست ابتدا باید بدانیم ورق گالوانیزه چطور تهیه می شود؟فولاد گالوانیزه داغ فرآیند فرو بردن فولاد ساخته شده در یک دیگ حاوی روی مذاب است. این فرآیند ذاتاً ساده است، که مزیت مشخصی را نسبت به سایر روش‌های حفاظت در برابر خوردگی فراهم می‌کند. در حالی که فولاد در دیگ قرار دارد، آهن موجود در فولاد به صورت متالورژیکی با روی مذاب واکنش می دهد و یک پوشش آلیاژی با پیوند محکم ایجاد می کند که محافظت در برابر خوردگی عالی برای فولاد ایجاد می کند. همانطور که نوار فولادی از دیگ روی خارج می شود، نازل های هوا هوا را می دمند تا روی اضافی از فلز خارج شود. مقدار روی باقی مانده بر روی فولاد (با نام مستعار وزن پوشش) توسط دو عامل تعیین می شود: سرعت خروج فولاد از دیگ و میزان فشار هوا که از چاقوهای بادی دمیده می شود.

همانطور که می دانیم کانال های هوا و داکت ها بخش مهمی از  هواکش هستند. آنها وظیفه مهم خروج هوای مرطوب را به خارج از منزل انجام می دهند. در نتیجه، توجه ویژه ای به مواد کانال داده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.